وبلاگ من

افزایش مهارت های زندگی و معرفی نیازها

وبلاگ من

افزایش مهارت های زندگی و معرفی نیازها

پرده بیمارستانی

پرده بیمارستانی یکی از انواع پر کاربرد پرده است که در محل های درمانی استفاده می شود.

همانطور که می دانید در محیط بیمارستان با انواع مختلف بیماری مواجه هستیم که می توانند در هوا منتشر شده و روی سطوح مختلف بنشینند

پس به طور قطع درمانگاه ها و بیمارستان ها محیط هایی مستعد آلودگی هستند.

میکروب ها در هوا منتشر شده و می توانند مسافتی را با جریان هوا طی کرده و روی سطوحی مانند دیوارها، زمین، پنجره ها، لباس ها و وسایل بیمارستانی ساکن شوند.

سابقا در بیمارستان ها از پرده های معمولی برای جداسازی محیط ها و یا جلوگیری از ورود آفتاب به محل استفاده می شد که معایب گسترده ای به همراه داشت.

امروزه بیشتر بیمارستان ها و مراکز درمانی به این نتیجه رسیده اند که برای جلوگیری از انتشار بی رویه میکروب ها در این مراکز، از پرده های بیمارستانی که مخصوص بیمارستان و درمانگاه تهیه شده اند، استفاده کنند.

پرده بیمارستانی با خاصیت آنتی باکتریال خود مانع از انتشار میکروب ها می شود.

آنتی باکتریال به معنای فعالیت بر علیه باکتری هاست که این فعالیت می تواند از طریق نابود کردن میکروب ها یا جلوگیری از تجمع زیاد از حد باکتری باشد.

طراحی پرده های بیمارستانی

طراحی برای اتاق‌های بیمارستان چیزی بیش از فراهم کردن یک منطقه راحت بیمار با تجهیزات پزشکی است – ایجاد یک تجربه درمانی و درمانی بهتر برای بیماران و خانواده‌هایشان در طول اقامت در بیمارستان و همچنین ایجاد فضای کاری بهتر برای مراقبین.

چه در حال طراحی یک اتاق بیمارستان جدید باشید یا یک اتاق موجود را بازسازی کنید، افزودن پرده های بیمارستانی مناسب می تواند به طور چشمگیری بر ظاهر و احساس کلی اتاق تأثیر بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد