وبلاگ من

افزایش مهارت های زندگی و معرفی نیازها

وبلاگ من

افزایش مهارت های زندگی و معرفی نیازها

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

یخچال فریزر یکی از مهم ترین وسایل ضروری در آشپزخانه است و خرابی آن موجب ایحاد مشکل میشود. اگربا مشکل خرابی یخچال فریزر خود مواجه هستید، نگران نباشید.

نگران نباشید می توانید جهت تعمیرساید بای ساید جنرال الکتریک خود به متخصصان ما درسایت امداد من اعتماد کنید.

تعمیرساید بای ساید جنرال الکتریک توسط تعمیرکاران فنی امداد من  در سریع ترین زمان با گارانتی 12 ماهه و با استفاده از قطعات اورجینال صورت می پذیرد.

مطمئناً بدون داشتن برخی از وسایل خانه خود می توانید یک یا دو هفته طی کنید، گرچه ناخوشایند است، همیشه می توانید ظروف را با دست بشویید تا تمیز شود، یخچال و فریزر شما اما داستان دیگری است، شما قطعا برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک اقدام می کنید.

هنگامی که این لوازم ضروری آشپزخانه از کار می افتد، شما نمی توانید وقت خود را برای انتظار برای تعمیر آن هدر دهید. حتی تاخیر یک روز می تواند صدها هزار تومان برای خراب شدن غذاهای تازه و یخ زده برای شما هزینه ایجاد کند.

اگر با پیچیدگی های این دستگاه مهم و گران قیمت آشنا نیستید، ممکن است زمان تماس با نمایندگی مجاز مرکزی باشد. به عنوان مثال برای تعویض سوئیچ حد مجاز در یخچال فریزر باید به یک متخصص تعمیر ساید جنرال الکتریک اعتماد کنید.

دانستن چگونگی بر طرف کردن مشکلات فن اواپراتور، تایمریخ زدایی و یخچال فریزر دراینجا مهم است، زیرا نقص عملکرد با این مؤلفه ها می تواند همان سطح بالایی از یخ زدگی را ایجاد کند.

وضعیت دیگر که ممکن است بخواهید برای تعمیر ساید جنرال الکتریک روی یک متخصص حساب کنید ، زمانی است که در یک سیم کشی واحد خود با اتصال کوتاه مواجه هستید.

نمایندگی مجاز تعمیرساید بای ساید جنرال الکتریک امداد من با داشتن 30 سال سابقه درخشان، همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان عزیز دریافت میکند.

 

تعمیر کولر گازی

کولرگازی‌ها، نسل جدیدی از کولرهایی بودند که به دردسرها و نگرانی‌های کولرهای آبی پایان می داد، تنظیم دمای دلخواه، هوای خنک و بدون رطوبت، قدرت سرمایش قوی و سریع از جمله مزیت‌های آن نسبت به کولرهای آبی بود.

البته در کنار همه‌ی مزایایی که دارد اگر مراقبت و رسیدگی به آن به درستی انجام نشود،  می‌تواند باعث خرابی و مشکلات در آینده شود.

ما به واسطه‌ی دانش فنی و تجربه‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم  کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای کولرگازی‌ها پیش می‌آید.

در فصل گرما پیدا کردن تکنسین  کولر گازی  که هزینه تعمیر کولر گازی را با قیمت مناسب انجام دهد، چه در غرب تهران و چه در شرق تهران اندکی دشوار است، چراکه پیدا کردن افراد متخصص و قابل اعتماد امری است که نیاز به تحقیق و جستجوی بیشتری دارد.

تمامی سرویسکاران امداد من متعهد و مجرب و دوره دیده و متخصص در امر نصب و تعمیر و سرویس کولر گازی هستند

.

مزایای تعمیر کولر گازی توسط امداد من

مزیت های تماس با شرکت امداد من :

  • تکنسین های مجرب و متخصص کولرگازی
  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • ضمانت ۱۸۰ روزه قطعات و خدمات
  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما
  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

خدمات تعمیرات امداد من به صورت 24 ساعته است، زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند و در هر جای تهران که هستید، در تمام ساعات با شماره 02122852095 تماس بگیرید.