وبلاگ من

افزایش مهارت های زندگی و معرفی نیازها

وبلاگ من

افزایش مهارت های زندگی و معرفی نیازها

پرده حریر

برای خرید انواع پرده حریر و قیمت پرده حریر، مناسب باید اطلاعات و شناخت کافی را درباره ی پرده های حریر داشته باشیم تا بتوانیم انتخاب درستی انجام دهیم . پرده حریر در مقایسه با پارچه های دیگر نازک تر است و ضخامت آن کم تر است . که این خصوصیت آن به رسیدن نور داخل خانه و روشن شدن فضای خانه، کمک زیادی می کند . پرده های حریر باعث می شوند که خانه به بهترین حالت نشان داده شود

انواع پرده حریر 

پرده حریر انواع مختلف و قیمت پرده حریر دارد که هر کدام از این ها نسبت به موقعیتی که در آن استفاده می شوند، ضخامت و نازک بودن آن ها متفاوت است . پرده حریر معمولا به عنوان پرده های مکمل تزیینی و به صورت دومین پرده استفاده می شود .

ولی اگر بخواهید به عنوان پرده اصلی استفاده کنید، بهتر است که از پرده های حریری که ضخامت بیشتری دارند بهره بگیرید . اگر از پرده های حریر نازک خوشتان می آید و قصد خرید این نوع پرده های حریر را دارید، بهتر است این پرده ها را برای مکانی استفاده کنید که دید کمتری به بیرون دارد چرا که این پرده های حریر نازک، قابلیت پوشاندن و دید نداشتن از محیط اطراف را ندارند .

شستشوی پرده حریر

اگر لکه ای روی پرده ی حریر بیفتد و یا نوشیدنی روی آن بریزد، بهترین راه این است که با آب و صابون بشویید . دقت کنید که دمای آب حتما سرد باشد . ولی اگر لکه ی روی پرده حریر، لکه ی چربی باشد باید به سرعت آن را تمیز کنید تا رد لکه روی پرده نماند .

اگر بعد از ریختن لکه ی چربی مدت زمانی بگذرد، برای کم رنگ شدن لکه ی آن می توانید از کره ی مارگارین روی آن بریزید و بعد آن را شست و شو دهید .

از اینکه تا پایان این متن ما را همراهی کردید از شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم .امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفید در خصوص پرده حریر  خدمت شما  مخاطبان گرامی ارائه کرده باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد